2011. júniusában immár harmadik alkalommal rendezték meg a Pakk csomagolásdizájn-versenyt a T-zraktérben. Az idei versenyre 68 nevezés érkezett, ami másfélszer több a tavalyi számhoz képest. Az Élelmiszer kategória Édesség alkategóriájában első helyezést ért el a chocoMe csokoládé csomagolódoboza. A verseny célja, hogy tudatosítsa a csomagolásdizájn fontosságát, és ráirányítsa a szakma és a szélesebb közönség figyelmét arra, hogy mekkora jelentőséggel bír egy termék vizuális kialakítása.
Az egyéves születésnapját ünneplő chocoMe az idén már innovációs elismerésben is részesült, valamint az Arany Penge reklámszakmai első díját is elnyerte az titkos üzenetküldő facebook alkalmazásért, emellé zsebelte be most a csokoládé a harmadik "trófeáját". Mészáros Gábor, a chocoMe megalapítója már közel százezer elkészített csokitáblánál jár az indulás óta. Terméke meghódította Franciaországot és Szlovákiát, szeptembertől elérhetővé válik Ausztriában is, illetve várhatóan ugyanekkor indul a csokoládék gyártása az ausztrál földrészen is. A chocoMe szakmai együttműködő partnere a Lucullus Baráti Társaság egyesület.
chocoMe - a „személyre szabott csokoládé”
A 2010-ben elindult chocoMe olyan termékfejlesztés, melynek köszönhetően a táblás csokoládé olyan különleges és csúcsminőségű feltétekkel készülhet, mint a Hawaii-ról érkező fekete tengeri só, a brontei pisztácia, a Goji bogyó, a narancsosbors fűszerkeverék, a kandírozott rózsa-, jázmin- vagy ibolyaszirom, a 23 karátos aranypelyhek, a liofilizált gurulós málna, meggy, eper, őszibarack, vagy akár a Haribo gumimaci. A csokoládéra szánt feltétek a liofilizált gyümölcsök, fűszerek, magvak, különleges feltétek, dekorációk kategóriákba tömörülnek, és ezekből maximum öt feltétet tudnak az érdeklődők a saját csokoládéjukon elhelyezni, a teljes lehetséges variációk száma pedig eléri a 60 milliót (!).