2016. július 18. - Június 13-án Massimo Bottura és a Lavazza együtt ünnepelte New York-ban az olasz séf által vezetett Osteria Francescana nevű modenai étterem első helyezését a világ 50 legjobb éttermét rangsoroló 2016. évi díjátadót követően.
A Lavazza évek óta együttműködik Massimo Botturával, és büszke erre a sikeres partnerkapcsolatra a gasztronómia világában. A három Michelin csillagos, világhírű Massimo Bottura egyike azoknak a séfeknek, akik a klasszikus kávé márka kiváló minőségét felismerve úgy döntöttek, hogy maguk is felajánlják kreatív gondolataikat a torinói cégnek.
Az olasz vállalatok közül elsőként a Lavazza kezdett együttműködést világszerte ismert séfekkel. 2002-ben Ferran Adriàval kezdődött, majd olyan híres séfek követték a sort, mint az olasz Carlo Cracco, Davide Oldani és Massimo Bottura; a spanyol Albert Adrià, Oriol Castro és Ricard Camarena; valamint a francia Richard Toix, Simone Zanoni és Denny Imbroisi. A hagyomány tisztelete, a kísérletezés, az intuíció és a minőség - csupán néhány jellemző a napjaink legjobb olasz és külföldi séfjeinek közös tulajdonságai közül.
A Lavazza a tökéletesség és kutatás iránti folyamatos elkötelezettsége teljes harmóniában van a csúcsgasztronómia világának törekvéseivel, A séfek is ugyanezt a minőségi alapanyagokra, szaktudásra és fantáziára épülő kreatív munkamódszert követik ételeik megalkotásakor.
A három Michelin csillagos Massimo Bottura hasonló értékeket vall, mint az olasz Lavazza, hiszen mindkettőjüket a kreativitás, a magas szintű szaktudás, a szenvedély és az eltökéltség vezeti a konyhaművészetben.
Bottura alkotásai közül a Lavazza közreműködésével jött létre a klasszikus olasz tiramisu játékos újraértelmezése, az „It's Just a Dessert", valamint a 2012-es Salone del Gusto alkalmával bemutatott „Come to Italy with me, Vieni in Italia con me", amely a vacsorát lezáró kávé hagyományos koncepcióját megkérdőjelezve játszik a vendégek előzetes várakozásaival!
A Lavazza több fontos gasztronómiai rendezvény - köztük a spanyolországi Lo Mejor de la Gastronomia, az olaszországi Identità Golose és a franciaországi Festival Off (Omnivore Food Festival) - hivatalos partnere.
A Lavazza-ról
Az 1895-ben Torinóban alapított olasz kávépörkölő cég négy generáció óta a Lavazza család tulajdona. A kávépörkölés szegmensében jelenleg a világ hatodik legnagyobb szereplőjének számító Lavazza Csoport több mint 90 országban van jelen leányvállalatokon és disztribútorokon keresztül. Termelése mintegy 55%-át exportálja. A Lavazza kb. 3000 embernek ad munkát és a 2015. évi becsült árbevétele meghaladta az 1,4 milliárd eurót. Működése első éveiben a Lavazza készített elsőként a piacon kávékeveréket, azaz kombinálta egymással a különböző földrajzi térségekből származó kávéfajtákat. A mai napig ez a Lavazza legtöbb termékének a megkülönböztető jegye. A vállalat 25 év tapasztalattal rendelkezik a kapszulás kávéfőzőrendszerek és termékek gyártása, illetve értékesítése terén. Olaszországban a Lavazza jelent meg elsőként a piacon kapszulás presszókávérendszerrel. A Lavazza minden piaci szegmensben jelen van: az otthoni, a vendéglátóipari és az irodai kávékészítés terén, ahol az innovatív fogyasztási technológiák és rendszerek használatát állítja középpontba. A Lavazza márkastratégiájának fontos pillére a nemzetközi elismertség növelése, és ezzel összhangban jelen van a sport világában pl. a Grand Slam tenisztornákat támogatja, valamint a művészet és a kultúra terén, ahol olyan rangos múzeumokkal működik együtt, mint a New York-i Guggenheim Múzeum vagy a velencei Musei Civici Veneziani.
További információ: www.lavazza.com
Copyright: Gasztrostúdió.hu Online Gasztronómiai és Képes Receptmagazin 2003-2024